Kärleken är störst

Det finns ingen i hela världen som känner mig bättre än dig.
Det finns ingen i hela världen som känner till mina svagheter mer än dig men ändå stannar du kvar.
Det finns ingen i hela världen som kan få mig så ett sånt otroligt glatt humör som du kan.
Det finns ingen i hela världen som stöttar mig och som alltid finns som en trygghet som du gör.
Du är min stora kärlek här i livet, du är min livsglädje!
Du har gett mig så otroligt mycket, känns som om jag aldrig kan ge dig lika mycket tillbaka.
Du gav mig världens underbaraste dotter och hon ger mig lika mycket lycka som du gör!
Jag älskar dig Robin obeskrivligt mycket, tack för att du vill vara min, tack <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!