Resa bokad!!!

Man skall inte klaga på sitt jobb som personlig assistent när man får åka iväg till gran canaria den 27:e maj! Sol, bad och massa roligt väntar.. Men man ska ju inte glömma att det blir en hel veckas jobb, men har med mig min bästa vän och kollega så det kommer bli awesome! :)

Saknaden till Nellie och Robin kommer dock vara väldigt stor.. Känns som om jag kommer gråta mig till söms varje kväll, haha! Men tror det kan vara bra att komma ifrån och sakna varandra lite, har ju inte varit ifrån Robin längre än typ max ett dygn..

Tror att, VET att det kommer bli jätteroligt och lärorikt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!