Onsdag och solen skiner :)

Idag började jag dagen med en långpromenad med mamma och becca(syrran) och självklart Nellie.
Kikade i lite affärer i stan och herregud vad mycket fint det finns till Nellie, alla vårkläder har ju kommit in i affärerna och jag blir helt galen, vill ha ALLT! Hehe ;)
 
Sedan blev det lite städ här hemma och hälsa på svärmor och svärfar en liten stund, lånade deras skrivare med mera.. Nu har jag precis kommit hem efter att ha storhandlat mat, inget vidare kul, speciellt inte med en trött och hungerig 1 åring som vill klättra ur vagnen hela tiden. Jag säger då det, ingen mer storhandling själv, sambon får allt vara med ;)
 
Nu sover iallafall skrutten och jag ska passa på att köra mitt dagliga FF pass här hemma. Sen ikväll blir det ZUMBA, wihoo, längtar :)
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!